|
مسئول رسیدگی به شکایات: شهرام قنبری سمت: کارشناس مدارک پزشکی و بیمه گری
|
| شماره تماس مستقیم: ۰۷۱۳۲۶۲۰۶۵۵ شماره داخلی: ۲۲۳ - ۰۷۱۳۲۶۲۰۰۲۷ |
|
جهت مشاهده فرآیند رسیدگی به شکایات اینجا کلیک کنید.
شما می توانید جهت ارائه هرگونه پیشنهاد ، انتقاد و یا شکایت به یکی از طرق زیر با مسئولین مربوطه ارتباط حاصل فرمائید:
سایت بیمارستان:
راهنمای مراجعین-فرم الکترونیکی رسیدگی به شکایات
الف ) مراجعه به دفتررسیدگی به شکایات (واحد درآمد) در ساعات اداری-شنبه تا پنجشنبه ۷:۳۰-۱۴
شما میتوانید مراتب را با ذکر نام و شماره تماس ( در صورت تمایل به دریافت پاسخ ) در فرم های موجود در طبقات ثبت نموده و در صندوق رسیدگی به شکایات مربوطه بیندازید.
شما میتوانید با شماره تلفن مستقیم واحد رسیدگی به شکایات۳۲۶۲۰۰۲۷ داخلی ۲۲۴ تماس حاصل نمایید.
ارسال پیامک از طریق شماره ۵۰۰۰۲۰۷۰۰۰۳۳۲۹
قابل ذکر است که موضوعات مطرح شده توسط مراجعین محترم ، در اولین فرصت در کمیته رسیدگی به شکایات مطرح و برحسب موضوع در اسرع وقت رسیدگی شده و پاسخ داده خواهد شد .
|