مسئول رسیدگی به شکایات: شهرام قنبری سمت: کارشناس مدارک پزشکی و بیمه گری
|
شماره تماس مستقیم: ۰۷۱۳۲۶۲۰۶۵۵ شماره داخلی: ۲۲۳ - ۰۷۱۳۲۶۲۰۰۲۷ |
جهت مشاهده فرآیند رسیدگی به شکایات اینجا کلیک کنید.
شما می توانید جهت ارائه هرگونه پیشنهاد ، انتقاد و یا شکایت به یکی از طرق زیر با مسئولین مربوطه ارتباط حاصل فرمائید:
سایت بیمارستان:
راهنمای مراجعین-فرم الکترونیکی رسیدگی به شکایات
مراجعه حضوری :
الف ) مراجعه به دفتررسیدگی به شکایات (واحد درآمد) در ساعات اداری-شنبه تا پنجشنبه ۷:۳۰-۱۴
مکاتبه ای :
شما میتوانید مراتب را با ذکر نام و شماره تماس ( در صورت تمایل به دریافت پاسخ ) در فرم های موجود در طبقات ثبت نموده و در صندوق رسیدگی به شکایات مربوطه بیندازید.
تماس تلفنی :
شما میتوانید با شماره تلفن مستقیم واحد رسیدگی به شکایات۳۲۶۲۰۰۲۷ داخلی ۲۲۴ تماس حاصل نمایید.
پیامک :
ارسال پیامک از طریق شماره ۵۰۰۰۲۰۷۰۰۰۳۳۲۹
قابل ذکر است که موضوعات مطرح شده توسط مراجعین محترم ، در اولین فرصت در کمیته رسیدگی به شکایات مطرح و برحسب موضوع در اسرع وقت رسیدگی شده و پاسخ داده خواهد شد .
|