مسئول رسیدگی به شکایات:  شهرام قنبری   سمت: کارشناس مدارک پزشکی و بیمه گری
شماره تماس مستقیم: ۰۷۱۳۲۶۲۰۶۵۵  شماره داخلی: ۲۲۳ - ۰۷۱۳۲۶۲۰۰۲۷
جهت مشاهده فرآیند رسیدگی به شکایات اینجا کلیک کنید.
 
 
 
شما می توانید جهت ارائه هرگونه پیشنهاد ، انتقاد و یا شکایت به یکی از طرق زیر با مسئولین مربوطه ارتباط حاصل فرمائید:
 
سایت بیمارستان:
 راهنمای مراجعین-فرم الکترونیکی رسیدگی به شکایات
 
مراجعه حضوری :
الف ) مراجعه به دفتررسیدگی به شکایات (واحد درآمد) در ساعات اداری-شنبه تا پنجشنبه ۷:۳۰-۱۴
 
مکاتبه ای :         
شما میتوانید مراتب را با ذکر نام و شماره تماس ( در صورت تمایل به دریافت پاسخ ) در فرم های موجود در طبقات ثبت نموده و در صندوق رسیدگی به شکایات مربوطه بیندازید.
 
تماس تلفنی :     
شما میتوانید با شماره تلفن مستقیم واحد رسیدگی به شکایات۳۲۶۲۰۰۲۷ داخلی ۲۲۴ تماس حاصل نمایید.
 
پیامک :            
ارسال پیامک از طریق شماره ۵۰۰۰۲۰۷۰۰۰۳۳۲۹
 
قابل ذکر است که موضوعات مطرح شده توسط مراجعین محترم ، در اولین فرصت در کمیته رسیدگی به شکایات مطرح و برحسب موضوع در اسرع وقت رسیدگی شده و پاسخ داده خواهد شد .
 
  • لطفا در تنظیمات صفحه گروه های خبری را جهت نمایش انتخاب نمایید.